New Old Friends

وبلاگ گروه کامپیوتر ورودی 88

New Old Friends

وبلاگ گروه کامپیوتر ورودی 88

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۳ شهریور ۹۳، ۰۸:۵۳ - کامپیوتر فمیلی
    ...
نویسندگان

اردو

يكشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۱، ۰۳:۳۷ ب.ظ
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت بچه های درس خون 



می خواستم پیشنهاد بدم که ایشالا بعد از این که کنکور رو با موفقیت پشت سر گذاشتین آقایان نوری و دهقان که نفوذ زیادی دارن 


() هماهنگ کنن تا از طریق دانشگاه یه اردو بریم ، پوسیدیم والا تو این قوچان . البته من یه زمان و مکان پیشنهادی دارم  


که اگه دوست داشته باشین طبق اون عمل کنیم.


22 اسفند _ چهلمیر درگز

(البته با توجه به تجربیات قبلی می دونم کار خیلی سختیه  )
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۱۵
عباسی

نظرات  (۱۵)

نظر من به شما نزدیکتر است
خوب شما نیاین ما پسرا میریم =)))
پاسخ:
شیرزاد: چه خوب گفتین..الان داشتم وسایلایه لازمو جمع میکردم :)
تا جایی که من میدونم از طرف دانشگاه نمیشه.. اردوهایه مختلط نمیشه
پاسخ:
دو ترم پیش ورودی های 89 رفتن.
سلام
اگه ازطرف دانشگاه بشه..خیلی هم خوبه
سلام جایی که انتخاب کردین اصلا خوب نیس

دره شمخال یه جای بسیار سرد و بارون گیره به جز بازه 15 تیر تا 1 شهریور اونجا رفتن دیوانگی محضه

دوستام تو مهر رفته بودن 24 ساعت تو شکاف یه کوه زمین گیر شده بودن...تازه اونا یک تیم کامل با تمام تجهیزات بودن...

من چلمیر درگز پیشنهاد میکنم....
پاسخ:
مرسی خیلی خوبه شما این مناطق رو بهتر می شناسین. لطفی: چه جالب درست مثل فیلما آخ خدا کنه بریم تو یه شکاف بعد یه سنگ بیافته دستت بین صخره و سنگ گیر کنه هادی بعد دستتو از بالای مچ قطع کنیم مثل فیلم (127 ساعت)
میدونی؟
اردو خودش مشکلی نداره. هــــــــــــــمه میان! خیالت راحت
فقط اگه اونجا خواستیم دست جمعی عکس بگیریم، زیاد قول نمیدم استقبال بشه
:|
پاسخ:
D:
منم موافقم.
البته اگه 22 قوچان باشم.:))))))
با عرض معذرت ازآقای دارایی که توی پستشون دخالت کردم..اما گفتم اگه حرف ازچهلمیره بزا عکسشم مال چهلمیر باشه
پاسخ:
NP (-:
فکر خوبیه مجتبی جان

حالا باشه بیاییم قوچان اگه تونستیم هماهنگ شیم که خوبه اگه هم نه که ...
سلام من تو این تاریخ ایران نیستم مجتبی جان[نیشختد]
شوخی کردم تا اون موقع برمیگردم
کاش هماهنگ میکردی میرفتیم شمال
از همونایی که آخر هفته ها میریم
پس من از همینجا مستقیم میام درگز دیگه
چون فک نکنم تا اون موقع دانشگاه بیام
پاسخ:
اسماعیلی:میگم آقای لطفی شما که اینقد شمال میرین میاین درگز اذیت میشین;)آخه اونجا به اندازه ی شمال با صفا نیست:D لطفی:اگه جمع دوستانه باشه همه جا با صفاست >> مهم نیس مسافرت کجا بری مهم اینه با کیا بری << ----------------- اسماعیلی:بله حق با شماست:)
پیشنهاد خوبیه بخصوص اگر از طرف دانشگاه باشه
البته من پیشنهاد میکنم باشه برای بعد از عید که آب و هوا هم بهتره
بچه ها منم پیشنهاد میکنم که بعد ازعید بریم.آخه چهلمیر الان سرده و سرسبزم نیست.یه وقت بریم که ما شرمنده ی شمالیامون نشیم دیگه
اما بازم رای با اکثریته
پاسخ:
لطفی:شما فکر اونو نکنین ما خودمون سرسبزش میکنیم [چشمک]
مجتبی تو اگه ای بچه های گروه ما رو تا هف تپه بردی من اسممو میذارم صفدرقلی!
والا. . .
پاسخ:
آره دیگه منم به خاطر همین تو پست گفتم کار خیلی سختیه! ----------------------------- تو که نمیتونی برا چی پیشنهاد میدی :دی لطفی: به به ممد جون افتخار دادی ! خوش اومدی آمدی جانم به قربانت ولی فعلا برو حالا چرا حسودی میکنی عسیسم؟ باشه تو رو هم میبریم
مرسی آقای دارایی بابت این هماهنگی
اما بنظر من 22ام زمان مناسبی نیست قبلش باشه بهتره و یا بعد عید .
مجتبی جان بی لاخ داری خودت در جریانی
پاسخ:
:-) فکر کنم منظورت همون لایکه ! لطفی: خودتون ضربه میخورین ازین رمزی حرف زدنا مجتبی جان اگه منظورش لایک بود که میگف لایک داری خبر نداری فحشت داد راستی سلام جلال جون (پرنیان 22 teh)نیشخند!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی