New Old Friends

وبلاگ گروه کامپیوتر ورودی 88

New Old Friends

وبلاگ گروه کامپیوتر ورودی 88

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۳ شهریور ۹۳، ۰۸:۵۳ - کامپیوتر فمیلی
    ...
نویسندگان

گفتگو

شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۱، ۰۲:۵۳ ب.ظ

سلام

این پست جایگزین جدید پست سوالها و جواب هاست.

تو این پست میتونید، سوال هاتون رو بپرسید، از بقیه در مورد چیزی راهنمایی بخواین، جواب سوالای بقیه رو بدین، خبری رو به اطلاع بقیه برسونید و خلاصه هر نظری که فکر میکنید باید بقیه بدونن و الان پست خاصی واسش نیست رو میتونید اینجا مطرح کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۱
عباسی

نظرات  (۳۰)

با آقای صفدری تماس گرفتم
گفتم که نمره ها اکثرا خوب بوده و فقط یه تعداد محدودی نمرات خوب نگرفتن
و امروز حتما نمره رو میزنن
:)
پاسخ:
شیرزاد: مرسی..بر چه اساسی نمره خوب نگرفتن حالا! استرس گرفتم! یعنی میشه من جز اون محدود نفرا باشم ! :(( -------------- قربانی:ملاکشونو که نگفتن نگران نباشین منظورشون از نمره ی بد در حد همون 15 الی 16 بود --------------------------- اکبری:من تا حالا دو سه بار با آقای صفدری تماس گرفتم و هر دو سه بارم گفتن ک الان میخام نمره ها رو بزنم !ولی ما ک تا حالا نمره ای ندیدیم... آرامش و بی خیالی ایشون واقعا ستودنیه:)) _______________ شیرزاد: دقیقا سحر همینطوره..همین قضیه رو ما سر پروژه از معماری داشتیم.. _____________ قربانی: فک کنم میگفتن که پورتالشون مشکل داشته که نزدن
دوستان میشه بی نام بگین محاسبات چند شدین؟ :(
میخواهیم ببینیم وضعیت نمره ها چه جوری بوده؟
توی همین نظر کامنت بذارین,ممنون.. :)
پاسخ:
13.5 --------------- قربانی:خب بینامم که باشه همیشه آخرین نفر اسمش هست(من 15 شدم) کاشمری:به نظر من خیلی دست پایین نمره دادن،من 14 شدم ======== برونوسی: بابا بی نام چیه ما همه چیمون روئه:) من 16.5 شدم. ----------------- اسماعیلی:19 _____________ شیرزاد : اقای برونسی شما که همه چیتون رویه بگین کامپایلر پاس شدین یا نه؟ نمرش تایید شده.. محلا جوون باریکلااا _______________ برونوسی : آره خانم شیرزاد ، کامپایلر پاس شدم. گفته بودم که ایشالا به حقم میرسم و رسیدم:) _______________ عباسی: آخ جون من 16 شدم!!!! ( نمیدونم چرا؟! :(( ) پس به نظر میرسه باید خانم اسماعیلی شیرینی بدن :D --------------------- اسماعیلی:ای بابا من هی اومدم از الناز بابت تعریفش تشکر کنم..هی زدین نظرمنو پاک کردین!!:)) شیرینی!!؟؟چی هست!؟اصلا شما؟:)) ------------------------- بازقندی : خوب چرا نظر منو پاک می کنین! :) جداً ها باید شیرینی بدین خانم اسماعیلی. البته می تونین بذارین با شیرینیه نیمه اول اردیبهشت (کنکــــــــور) که یهو با هم بدین. :) ________________ عباسی: اون اردیبهشت که جای خودشو داره :D جداست. آخ چه شیرینیی بخوریم :) ------------------- قربانی: منم میخام ... خانم اسماعیلی نوووووووووووووووووووونزده شدین دیگه،باور کنین مال دنیا چرک کفه دسته همین 19 هاست که میمونه :) ____________ حسین نیا : من فکر میکنم استاد بایمانی سر این نمره با من قرار داد بسته ان ! تا الان کل درسامو با ایشون با این نمره پاس کردم ... " 15.5 " البته بجز ریاضی مهندسی :) خب محلای عزیز ،میدونی که باید از کدوم شیرینی ها بگیری !؟ :D _____________ خنده خوش : به به ، پس محلا جان منتظریمــــــــــــا :) گفته باشم من شیرینی خامه ای دووس ندارم :) ،،، منم 15 شدم ! ----------------------- اسماعیلی:به قول آقای قربانی نووووووووزده شدم دیگه!!!مگه نوزده هم شیرینی میخواد;)من ازاین نمره هااز استاد بایمانی زیاد گرفتم.واسم تازگی نداره:D:D:)) ______________ عباسی: خب بی زحمت شیرینی همه اون نمره قبلی ها رو هم با هم بدین. واسه ما که خیلی تازگی داره :D ----------------------------- اسماعیلی:جدی؟اونجوری که شما واسه نمره های قبلیتون بیشتر ازمن باید شیرینی بدین!!البته راضی به زحمت نیستیما:D;) ___________________ عباسی: ای بابا ! دبه درآوردین ها! اما من بالاخره ازتون شیرینی رو میگیرم :D
سلام به همه
نمره محاسبات من 13.5 شده محمود جان
پاسخ:
ممنون از اعلام نمرت مهران جان و همه کسایی که نمراتشون رو اعلام کردن. :)
منم با افتخار 10 !!!!!!!!!!!!!!!!
بچه ها این آقای نوری نمره محاسباتشو نمیگه. ب
شما فکر میکنین چند شده؟
پاسخ:
عباسی: به نظر من 10.25 شده :D _________________ شیرزاد: دقیقا همینو با خودم گفتم چی شده ایشون نگفتن! شایدم ماکس شدن صداشو درنمیارن!! (البته امروز کلا وبلاگ نیومدن..) ___________________
سلام دوستان
احتمال داره آقای سلطانی امشب یک گروه جدید آز الکترونیک ارائه بدن قابل توجه بچه هایی که مثه من تو لیست انتظار هستن...
(توجه داشته باشید این فقط یک احتماله)
فک کنم همچنان باید منتظر استاد صفدری بمونیم:)
پاسخ:
این جور که معلومه فک کنم حالا حالا ها سر کاریم.. :)
حق با خانم اکبری بود
نمیدونستم انقد آقای صفدری خوش قولن
.
.
نظرتون با دومینو چیه؟
به نظر من چند تا گروه راه بندازیم خوش میگذره

http://qiet.ac.ir/component/content/article/62-1390-05-29-06-18-46/826-1391-11-25-10-12-15
خیلی خوبه!!!!
موافقم. :)
ببخشید میان این همه مباحث جالب من حرف بی ربط میزنم ... ولیکن ...آز چی شدــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ :/
آخیی دومینو :) عاشق دومینو ام :)
پاسخ:
عباسی: طبق آخرین اخبار امروز قراره ارائه بشه. :)
آز ارائه شد
مهــــــــــــم:
آزمایشگاه مدار الکترونیک در روز سه شنبه ساعت 18 ارائه شد.
زود بردارین تا پر نشه :)
پاسخ:
عباسی: عه علیرضا زودتر گفت که!
۲۶ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۵۴ مجتبی دارایی
من محیط چند رسانه ای و آز پایگاه برداشتم که هنوز تو لیست انتظاره.
خودش درست میشه یا باید برم پیش آقای سلطانی؟
وای امروز یکی از فانتزیام برآورده شد :)
حدود 50 تا نظرو تایید کردم ...
خیلی حال میده
:)
۲۷ بهمن ۹۱ ، ۲۰:۴۹ مجتبی دارایی
هل من ناصر ینصرنی ؟

من محیط چند رسانه ای و آز پایگاه برداشتم که هنوز تو لیست انتظاره.
خودش درست میشه یا باید برم پیش آقای سلطانی؟
پاسخ:
حسین نیا : بهتره خودتون برید پیش آقای سلطانی و شخصاً پیگیری کنید. چون خیلی نمیشه به درست شدن کارها بدون پیگیری خودتون اعتماد کرد
خوشحالم ازین که این ترمم داره تموم میشه و ما همچنان اندر خم نمره ی آز سیستم آمل گیر کردیم :)
کاش دوستان مجال می دادن من هم آز الکترونیکی برمی داشتم
نوش جون هرکی برداشت http://static.mihanblog.com//public/rte/images_new/smiles/20.gif
سلام..قابل توجه بچه های درس شبیه سازی:

ببینید اسم درس تا اصلاح نشه نمره ایی برای ما ثبت نمیشه..الان نمره های بچه های ناپیوسته تاییدم شد...

هفته ی پیش من و خانوم دولخانی کلی پیگیرش شدیم..اقای سلیمی پور که مدیر اموزش هستن لج کردن و درست نمیکنن..حتی خیلی وقت پیش اقای نوری هم پیگیر شده بودن که هیچ چیزی عوض نشد..3شنبه من نیستم دانشگاه..از تمام بچه های درس شبیه سازی از جمله اقای عباسی نوری قربانی و نسرین و مهلا خواهش میکنم هماهنگ شید و باهم برین درستش کنید...اقای پوربدخشانم 3شنبه ملاقات با دانشجو دارن..اگه کسی جواب گو نبود برین پیش ایشون و اعتراض کنید..حداقلش اینه که اقای سلیمی پور درست نمیکنن اختیار دسترسیشو به اقای سلطانی یا حتی خانوم خاکشور بدن تا اونا درست کنن...من واقعا فکر میکنم نکنه بلد نیستن درست کنن و بهونه میگیرن؟؟

پاسخ:
حسین نیا :ما هم که سه شنبه نیستیم :( چطوره باشه برای چهارشنبه!؟ ____________ شیرزاد: اره 4شنبه که منم میام ..اخه گفتم 3شنبه پوربدخشان وقت دیدار با دانشجو داره واقعا برخورد اقای سلیمی پور..! میگن درست نمیکنم! باید برخوردشون گزارش شه... به هرحال گفتم تا ساکت نشینیم و زودتر درست کنیم.. ـــــــــــــــ عباسی: من الان قوچانم. سعی میکنم موضوعو پیگیری کنم :) هر چند من ترجیح میدم حذف بشه واسم :D ====== نوری:: بسیار خب انشاالله سه شنبه به اتفاق دوستان پیگیری می کنیم.
اا نمره درس شبیه سازی ثبت شد!!
همین که نمرش اومد خیالمون راحت شد..اسمشم پیگیری کنیم که اصلاح شه ..
پاسخ:
نوری:: ای خدا ... به این استادای ما این درک و فهم رو بده اگر میخوان نمره اضافه کنن باید به همه یه اندازه اضافه کنند ... چه وضعشه ؟ !!! تو خونمون به یکی 0.5 نمره، به یکی 1 نمره و به یکی 2 نمره اضافه شده ... یکی بگه اینجا از چه منطقی پیروی میشه؟!!! یعنی دوس دارم خفش کنما ... :@ -------------------- اسماعیلی:جدی میگین آقای نوری؟!خب به استاد میل بزنین اعتراض کنین..اگه ثبت بشه دیگه کاری نمیکنه ========== نوری:: آره .. اون از درس دادنش ... اینم از این کارش ... متاسفانه فرصت اعتراض هم دیگه وجود نداره ... البته اینجور اتفاقات دیگه اینجا کاملا طبیعی شده ... :( شنیدین وقتی دردهای آدم زیاد میشه دیگه، درد درد نمیاره ...
این هفته فرده یا زوج؟
پاسخ:
عباسی: فرد :)
سلام اینم لینک پاسخنامه سازمان سنجش (کلید اولیه)
http://92.242.195.235/KeyArshad/Default.aspx
در ضمن یه سوال داشتم شما برای سال آینده کجا رو واسه آزمونهای آزمایشی پیشنهاد می کنید؟
مدرسان؟ پارسه سنجش دیگه جایی رو نمیدونم ...
پاسخ:
شیرزاد:همون گزینه اخر بهتره"دیگه جایی رو نمیدونم" :) خوب اول انگیزه و پشتکار خودتون مهمه...ازمون یه خوبی داره مجبور میشی بخونی سنجش هزینش کمتره ولی پارسه خوب زیاده..واقعا تفاوتشو نمیدونم اما اگه پولش مهم نیس فک کنم پارسه برین.. ____________ عباسی: فقط مدرسان نرو که خیلی غلط غولوط زیاد داره ;) ---------------------- اسماعیلی:هیــــــــــــــــــچـــــــــــــــــــــکدام ـــــــــــــــــــــ حسین نیا: البته اینطوری هم نیست که آزمون باعث بشه مجبور شیم درس بخونیم، درمورد من که موفق نشد:) ------------- نوری:: آقا پارسه خوب بود اما نمیدونم چرا سوالاش شبیه کنکور نبود؟! مگه نباید یکم هم که شده شبیه هم باشن؟400 تومن پول دادیماD: لامصب واسه روزای آخر هم هر چی از روی امتحانای پارسه خوندیم، هیچی نیومد :)))) ________________ شیرزاد: اره نسرین جان میدونم تو دختر خیلی قوی هستی،اینا هیچکدوم رو تو تاثیری نداره بترسونتت :)) ___________
بچه ها شماها 4شنبه ساعت 8 صبح میرین سر کلاس حتما؟
پاسخ:
عباسی: خب فکر کنم باید بریم:) _______ شیرزاد: اره راس میگین باید بریم..گفتم شاید نیاین منم نیام:) ___________
پس از مدتها سلام بر همه :)
امیدوارم حال همه دوستان خوب باشه و ترم پیشِ رو براتون پر از موفقیت باشه.

[فقط خواستم بعدِ یه غیبت طولانی حضور بزنم ;)]
پاسخ:
شیرزاد: سلام عزیزم...اتفاقا دیشب به یادت بودم..گفتم چرا نمیاد این طرفا! :) ________________
بالاخره اسم درس شبیه سازی هم اصلاح شد... مرسی از همه ی کسانی که پیگیری کردن :))
و این چنین بود ماجرای آز معماری و سیستم...
[همچنان چشم به table نمرات درخشان ترم گذشته هستیم...]
سلام دوستان
اینم لینک مستقیم اسلایدهای درس محیطهای چندرسانه ای:

http://wdl.persiangig.com/pages/download/?dl=http://toosico.persiangig.com/asp/web%20java%20script%20html.rar
۰۵ اسفند ۹۱ ، ۰۰:۳۶ حسین نیا.اسماعیلی.حبیبی
سلام بر مهندسین محترم دانشگاه مهندسی فناوری های نوین
روزتون مبارک
پاسخ:
عباسی: سلام. منم تبریک میگم این اونقد مهمه که کاش یه پست واسش میزاشتین. البته اگه زحمتی نیست :) ــــــــــــــ حسین نیا : بله حتما :)
مژده .... مژده ....
آگهی استخدام موقت

به مناسبت روز مهندس، به اطلاع کلیه ی همکلاسی های گرامی می رساند به یک گرافیستِ ترجیحا خلاق، با تجربه ی 5-1 سال کار نیازمندیم.
با حقوق کافی، بیمه، و سایر مزایا
برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه ی همین کامنت سوالات خود را مطرح کنید.
پاسخ:
همچنین دوستان در صورت تمایل میتونن از طریف ایمیل اعلام همکاری کنن. پیشاپیش ممنونم :)
سلام دوستان
امروز مگر آقای صفدری نگفتن نمرات آز معماریو زدن و به هیچکس کمتر از 15-16 ندادن؟ یا من اشتباه متوجه شدم؟ :/
هنوز وضعیت نمره ی من "اعلام نشده" س :[

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی