New Old Friends

وبلاگ گروه کامپیوتر ورودی 88

New Old Friends

وبلاگ گروه کامپیوتر ورودی 88

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۳ شهریور ۹۳، ۰۸:۵۳ - کامپیوتر فمیلی
    ...
نویسندگان

مشاعره

سه شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۳۷ ب.ظ

سلام دوستان ...

 با سری جدید مشاعره به صورت " مشاعره با کلمات " همراهتون هستم .

به این صورت که شما با خوندن شعر نفر قبلی ، کلمه ای از اونو انتخاب و درشعرتون استفاده می کنید.

البته درنظر داشته باشید که شعراتون تکراری نباشه و نام شاعر هم فراموش نشه

ممنون از همراهیتون  

 

                          پروردگارا ...

                                              شراب مهربانی ات را

                                                                            بر جام زندگی ام بریز

                                                                                                                  آمین ...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۰۸
عباسی

نظرات  (۶)

............. ......... ................. ......
....... .............. ............ ..... ......
"...."
ممنون از این پست :)
واقعا جاش خالی بود.
_______________
گفتم غـــــــم تو دارم، گفتا غمت سر آید...
گفتم که مــــــــاه من شو، گفتا اگر برآید

گفتم ز مهر ورزان رسم وفا بیاموز
گفتا ز خوبرویان این کــار کمتر آید

"حافظ"
ماه من گفتم که با من مهربان باشد، نبود
مرهم جان من آزرده جان باشد نبود
بر دلم سد کوه غم از سرگرانیهای او
بود اما اینکه بر خاطر گران باشد، نبود
زندگی گرمی دل های به هم پیوسته است
تا در آن دوست نباشد، همه درها بسته است...


منبع؟
دل و جانم به تو مشغول و نظر در چپ و راست
تـــا نــدانــنــد حــریــفــان کــه تــو مــنــظــور مــنــی
دیــگــران چــون بــرونــد از نــظــر از دل بـرونـد
تــو چــنــان در دل مـن رفـتـه کـه جـان در بـدنـی
پاسخ:
قربانی:سعدی
دست از طلب ندارم تا کام من برآیـــــد
یا تن رسد به جانان یا "جان" ز تن درآیــد
بنمای رخ که خلقی واله شوند و حیران
بگشای لب که فریاد از مرد و زن برآیـــد

"حافظ"
--------------
این شعرو دکتر اصفهانی خیلی قشنگ میخونه:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی